قیمت خرید اقساطی خودرو

هنوز هم خرید اقساطی خودرو، یکی از پرطرفدارترین شیوه‌های ماشین‌دار شدن است. اگرچه این روزها قوانین جدیدی بر صنعت خودرو کشور وضع شده است و خودروسازها هم بار دیگر پیش فروش و عرضه محصولات خود را آغاز کرده‌اند، اما در بسیاری از موارد، شرایط فروش خودرو اقساطی که از سوی کارخانه اعلام شده است، با آنچه که مشتری از آن به عنوان بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو یاد می‌کند و به صورت حضوری و یا آنلاین در لابلای صفحات فضای مجازی به دنبال آن می‌گردد متفاوت است. زیرا اکثرا خودروسازها و واردکننده‌های رسمی، قوانین خشک و غیرقابل انعطافی برای عرضه محصولات خود دارند، قوانینی که با جیب مشتری ایرانی به خصوص در این روزها که تورم افسار گسیخته‌ای بر اقتصاد کشور سایه افکنده است، همخوانی ندارد. بنابراین از سویی چاره‌ای باقی نمی‌ماند جز اینکه تنها با شرکت در طرح‌های فروش ماشین اقساطی، برای خرید یا تعویض وسیله نقلیه اقدام کرد و از سوی دیگر برای خرید اقساطی خودرو باید به دنبال مرکزی بود که مشتری‌مداری برایش در اولویت باشد و شرایطی متناسب با وضعیت معیشتی قاطبه مردم برای عرضه ماشین فراهم کرده باشد.

آیا خرید ماشین قسطی با توجه به شرایطی که در حال حاضر بر اقتصاد کشور ما حکمفرماست، منطقی است؟

در اقتصاد برخی جوامع شرکت در طرح فروش اقساطی ماشین زمانی منطقی است و با عبارت «بهترین شرایط خرید ماشین اقساطی» از آن یاد می‌شود، که تعداد اقساط محدود باشد و به سال نرسیده پایان یابد. چرا که تداوم اقساط، برنامه‌ریزی مالی متقاضی را برهم می‌زند و میزان فایده خریدار از خرید خودرو اقساطی را کم می‌کند. اما در کشور ما شرایط کاملا بر عکس است. بالا رفتن مداوم قیمت‌ها، ثابت ماندن سطح درآمد، عدم امکان پس‌انداز و همه و همه باعث می‌شود تا خرید اقساطی خودرو تنها در شرایطی ممکن و محقق شود، که تعداد اقساط زیاد و مدت زمان بازپرداخت، طولانی در نظر گرفته شود. به عبارتی به علت کاهش ارزش پول به مرور و پایین آمدن قدرت خرید آن، هر چه زمان پیش رود، امکان پرداخت اقساط، با مبلغ ثابت راحت‌تر می‌شود و از این حیث خرید شرایطی خودرو برای انباشت سرمایه، معقول و منطقی به نظر می‌رسد. زیرا شما با شرکت در هر کدام از طرح‌های فروش اقساطی سایپا تحویل فوری، فروش اقساطی کرمان موتور، فروش اقساطی خودرو خارجی یا فروش اقساطی ایران خودرو، ضمن اینکه از ماشین جدیدتان سواری می‌گیرید، اما به سبب تورم موجود در بازار پس از اتمام اقساط و حتی سه یا شش ماه دیگر این امکان برای شما وجود دارد که خودرو جدید را با قیمتی بیش از آنچه امروز خریده‌اید، به فروش برسانید و بر این اساس، خرید اقساطی خودرو یکی از بهترین و منطقی‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری در جوامعی است که اقتصادشان از ثبات برخوردار نیست.

نکات مهم هنگام شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ماشین

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام بررسی شرایط ماشین قسطی در نظر گرفت، مدت زمان بازپرداخت است. هرچه این زمان طولانی‌تر باشد، وضعیت پرداخت برای مشتری راحت‌تر خواهد بود. بنابراین بدیهی است که یکی از بهترین شرایط، یافتن طرح فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت است. نکته دیگر این است که خرید اقساطی ماشین همیشه متقاضیان زیادی دارد، اما افراد به سبب عدم برخورداری از دسته چک و یا نداشتن ضامن قید آن را زده‌اند. پس بهتر است به دنبال طرح فروش اقساطی خودرو بدون چک و ضامن بگردید. و نکته مهم دیگر اینکه خرید اقساطی خودرو باید با تحویل فوری همراه باشد. نگران نباشید. ما زحمت تحقیق و جستجو را برای شما کم کرده‌ایم. امکان شرکت در طرح ‌های فروش اقساطی خودرو با شرایطی که عنوان شد از سوی سایا خودرو فراهم شده است. برای اطلاع از جزییات و آگاهی از سایر شرایط و مزایای خرید ماشین قسطی از این مجموعه، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای خرید اقساطی خودرو از سایا خودرو اولین گام چیست؟

دلایل بسیاری عنوان کردیم که خودرو قسطی، بهترین راه برای ارتقای سطح معیشت و انباشت سرمایه در شرایط اقتصادی گرفتار در تورم است. بنابراین حتی بدگمان‌ترین افراد به شرکت در طرح‌های شرایطی نیز امروز به خوبی میدانند که خرید قسطی خودرو چه فرصت طلایی است و آن را مغتنم می‌شمارند. اما قطعا اکنون برایتان سوال پیش می‌آید که نخستین گام برای خرید خودرو قسطی از سایا خودرو چیست؟! چقدر سرمایه لازم است و چه مدارکی را باید آماده کنید؟! اگر ادعا کنیم که خرید اقساطی خودرو از سایا خودرو به سادگی خرید یک دست لباس یا یک اکسسوری جذاب است، سخنی به گزافه نگفته‌ایم. شرایط خرید خودرو اقساطی از مجموعه ما دقیقا به همین اندازه راحت است. نه لازم است که موجودی حسابتان را به حد نصاب خاصی برسانید، نه اسیر بروکراسی اداری سرسام آور بانک‌ها برای دریافت وام‌های سنگین خواهید شد و نه حتی لازم است تا به دوست و آشنا برای ضامن شدن، مراجعه کنید. شرط اول و کافی برای خرید اقساطی خودرو از سایا خودرو این است که قصد داشته باشید وضعیت معیشتی خود را ارتقا دهید. از اینجا به بعد این کارشناسان ما هستند که بهترین طرح فروش قسطی خودرو را به شما ارائه خواهند داد و  شما با توجه به میزان درآمد، هزینه‌ها و مخارج بهترین طرح فروش قسطی ماشین را انتخاب و درآن شرکت می‌کنید. نگران نباشید. اگر وضعیت درآمد شما به گونه‌ای باشد که حتی طی اقساط دراز مدت نیز قادر به پرداخت نباشید، یا مبلغ اقساط موجب فشار اقتصادی به خانواده شما شود، کارشناسان مجموعه ما طرحی که متناسب وضعیت شما باشد را به شما پیشنهاد خواهند کرد تا موفق به شرکت در طرح فروش اقساطی خودرویی شوید که پرداخت هزینه‌های آن برای شما ممکن باشد. فرقی نمی‌کند که متقاضی شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو باشید یا سایپا و یا حتی دل در گرو خودروهای خارجی داشته باشید، سایا خودرو همواره برای شما گزینه‌های جذاب و متعددی روی میز دارد. در صورتی که قصد خرید اقساطی خودرو های سایپا را دارید می توانید به این صفحه از سایت etsaipa دیدن کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد