بهترین سایت اموزش خصوصی زبان کره ای در ایران

موسسه زبان های خارجی زبان جهان با بیش از 23 سال تجربه عالی در آموزش خصوصی زبان کره ای به صورت فشرده با توجه به نیاز زبان آموز و همچنین آمادگی آزمون و سفارت برای کشور کره زبان با اساتید مجرب و دارای سابقه تدریس . بالاتر از کره نیز آمادگی برای آزمون سفارت و آموزش زبان کره ای در منزل و محل کار و همچنین آموزشگاه آماده ارائه خدمات می باشد.


تخصصی ترین و قدیمی ترین مرکز آموزش زبان کره ای در منزل و تمامی زبان های زنده دنیا در موسسه زبان الپیدا .


موسسه زبان های خارجی با اساتید مجرب و تحصیلکرده از کره و اساتید با تحصیلات عالی در تمامی سطوح از مبتدی تا پیشرفته جهت آمادگی در آزمون های سفارت و مهاجرت برای تمامی سنین بدون در نظر گرفتن سطح تحصیلات و دانش زبان کره ای، دوره فشرده مکالمه به زبان کره ای می باشد. با افتخار آماده ارائه خدمات با توجه به هدف شما از یادگیری زبان کره ای در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن در منزل، محل کار و مدرسه می باشد.


پس از 23 سال خدمت خالصانه در آموزش و یادگیری خصوصی زبان کره ای، با تدابیر ویژه آموزشی و حضور اساتید ارشد، برنامه ریزان و حامیان آموزشی، شما را در مسیر یادگیری زبان کره ای همراهی خواهیم کرد.


در آموزشگاه زبان الپیدا، هر چهار مهارت اصلی زبان در نظر گرفته می شود: مکالمه، بیان، گوش دادن، صحبت کردن و ارتباط.

این اطمینان را خواهید داشت که در پایان 35 جلسه به سطح مطلوب زبان رسیده اید و از سطح دانش خود در مکالمه راضی خواهید بود.


هدف ما قبولی در امتحانات سفارت و گفتگوی آرام در طول سفر شماست. برای آمادگی بیشتر و کسب اطلاعات لازم می توانید با مشاورین ما در موسسه زبان الپیداتماس حاصل فرمایید.


مطمئن خواهید بود که در پایان 35 جلسه به سطح زبان مورد نیاز خواهید رسید.


شیوه تدریس برای معلمان زبان های بین المللی چگونه است؟

این مژده را به شما می دهیم که موسسه آموزش الپیدا  به صورت آنلاین و حضوری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.


نوع تدریس بستگی به تمایل دانش آموز دارد، شما می توانید با توجه به شرایط خود یکی از این دو روش را انتخاب کنید و به راحتی شروع به یادگیری زبان فرانسه کنید.


در این روزها و شرایط ویروس کرونا در کشور، آموزش آنلاین در موسسه زبان الپیدا یک مزیت بزرگ است، به طوری که بدون نگرانی از درگیری با ویروس کرونا، می توانید هر زبان خارجی را به بهترین شکل یاد بگیرید.


هزینه کلاس های خصوصی ژاپنی در موسسه زبان جهانی چقدر است؟


هزینه کلاس های خصوصی کره ای در موسسه زبان الپیدا چقدر است؟

با توجه به خصوصی بودن کلاس ها باید در نظر داشته باشید که هزینه کلاس های خصوصی در موسسه زبان الپیدابیشتر از سایر کلاس ها خواهد بود.


برای اطلاع از هزینه کلاس های خصوصی زبان کره ای می توانید با کارشناسان موسسه زبان الیپداتماس بگیرید و اطلاعات کسب کنید.


نکته مهمی که موسسه زبان الیپدارا از سایر موسسات متمایز می کند، امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی است که باعث برتری موسسه زبان الپیدا نسبت به سایر مراکز آموزش زبان شده است.


شهریه تا پایان دوره به صورت اقساط پرداخت می شود

در آموزش مکالمه تضمینی برای جلب اطمینان شما از روند آموزشی، شهریه تا پایان دوره به صورت اقساطی پرداخت می شود و زبان آموز می تواند با توجه به نیاز خود تا 3 جلسه استاد خود را تغییر دهد. در صورت عدم رضایت دانش آموزان در سه جلسه اول، مدرسه موظف به استرداد کامل شهریه می باشد.

پرداخت هزینه درس زبان چینی در خانه، محل کار یا مدرسه به همین صورت است.


به طور خاص زبان کره ای را یاد بگیرید


12 دلیل اصلی برای شروع یادگیری زبان کره ای

در اینجا 12 دلیل وجود دارد که چرا تصمیم به یادگیری زبان ژاپنی گرفتید.


سخنرانان کره ای

زبان کره ای هفدهمین زبان پرگویش در جهان است و 80 میلیون گویشور دارد. کره جنوبی سومین اقتصاد بزرگ جهان است و کشوری زیبا و سرزنده است. بنابراین اگر می خواهید به کره سفر کنید یا قصد دارید در آنجا تحصیل و کار کنید، باید به یادگیری زبان کره ای فکر کنید.


2. کره ای راحت تر از سایر زبان های آسیایی است.


زبان کره ای از نظر آداب و رسوم شبیه به چینی و ژاپنی است، اما سیستم نوشتاری آن بسیار ساده تر است، که زبان کره ای را به یکی از آسان ترین زبان ها برای یادگیری انگلیسی در مقایسه با سایر زبان های آسیایی تبدیل می کند. الفبای کره ای از 28 حرف تشکیل شده است که به نام هانگول شناخته می شود و آنقدر آسان است که می توانید آن را در حدود یک یا دو ساعت یاد بگیرید.


در این زبان، فعل همیشه در آخر می آید. این مهمترین اصل است. سایر عناصر جمله دارای ذره خاصی هستند، بنابراین حتی اگر ترتیب آنها را در جمله تغییر دهید، معنای آنها تغییر نمی کند.


3. تاثیر زبان کره ای بر ذهن


یادگیری زبان کره ای یا هر زبان خارجی دیگری ذهن شما را تحریک می کند و مغز شما را فعال می کند زیرا دو زبانه بودن می تواند بر رشد ذهنی شما تأثیر بگذارد.


4. بهترین تجربه سفر


اگرچه شرایط سفر در کره شمالی بسیار محدود است، اما در مورد کره جنوبی اینطور نیست. کره جنوبی یک مقصد گردشگری مملو از مکان های تاریخی و هنری جالب است که افراد زیادی علاقه مند به بازدید از آن هستند.


با دانستن زبان کره ای این فرصت را خواهید داشت که با صاحبان مشاغل، فروشندگان و راهنمایان تور صحبت کنید که سفر شما را لذت بخش تر می کند و کار را برای شما آسان تر می کند.


منبع : بهترین سایت اموزش خصوصی زبان کره ای الپیدا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد