بهترین سایت اموزش خصوصی زبان عربی در ایران

اهیمت برای آموزش عربی

آموزش خصوصی زبان عربی به ما این امکان را می دهد که در مدت زمان کوتاهی تمام اطلاعاتی را که در اختیار داریم سازماندهی کنیم و این زبان را تحت راهنمایی معلم عربی خود به خوبی یاد بگیریم و صحبت کنیم.

زبان عربی در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین زبان‌ها است و تقاضای زیادی برای آموزش دارد، زیرا بیش از 300 میلیون نفر در جهان به این زبان صحبت می‌کنند. این جمعیت در سرتاسر جهان و در مناطق مختلف جغرافیایی (کشورهای مختلف) پراکنده است و باعث شده است که مردم تا حد امکان زبان عربی را برای تعامل با این کشورها بیاموزند.

امروزه در کشورهای اروپایی و آمریکایی به دلیل وجود مشاغل مختلف، افرادی که به زبان عربی صحبت می کنند بسیار مورد تقاضا هستند.

دلایل یادگیری زبان عربی

آگاهی از کتب دینی به ویژه قرآن کریم یکی از مهم ترین دلایل یادگیری زبان عربی در میان مسلمانان جهان است.

تعاملات اقتصادی با کشورهای عرب زبان و تجارت با آنها

مهاجرت به یک کشور عرب زبان

مهاجرت تحصیلی به کشورهای عرب زبان که دانشگاه های اروپایی و آمریکایی در آن فعالیت می کنند

داشتن مهارت های زبان عربی برای پیشرفت شغلی

دلایل شخصی و علاقه به این زبان

با شرکت در کلاس های خصوصی زبان عربی برای گروه های الپیدا می توانید این زبان را برای خود هدف تعریف کنید و به راحتی به آن برسید.

هزینه کلاس خصوصی عربی به صورت آنلاین و حضوری

اولین چیزی که هنگام شرکت در کلاس های خصوصی به ذهن متقاضی می رسد هزینه کلاس و توانایی پرداخت آن است. خوشبختانه گروه های الپیدا تصمیم گرفتند با ترکیب معلمان مختلف با نرخ های مختلف این نگرانی را کاهش دهند. با بررسی مشخصات اساتید و دیدن قیمت کلاس های آنها می توانید کلاسی را انتخاب کنید که با بودجه شما مطابقت داشته باشد.

هزینه های مختلف و اساتید رتبه بندی شده همگی به شما کمک می کنند تا کلاس زبان عربی خود را با خیال راحت در گروه های الپیدا  برگزار کنید و به هدف خود برسید.

تفاوت آموزش حضوری و آنلاین عربی

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر تحولی شگرف در زمینه آموزش و یادگیری ایجاد شده است. به طور قطع می توان گفت که از نظر آموزشی تفاوتی بین درس آنلاین عربی و حضوری عربی وجود ندارد زیرا همه اساتید روش خود را بر اساس حضوری یا آنلاین بودن کلاس انتخاب نمی کنند. اما آن را بر اساس سطح دانش دانش آموز تغییر دهید.

همه اساتید بدون توجه به آنلاین یا حضوری بودن کلاس، روش تدریس و طرح درس را برای هر کلاس تهیه می کنند. تنها چیزی که بین این نوع کلاس ها تفاوت ایجاد می کند، روش یادگیری خود زبان آموز است. زبان آموزان گاهی اوقات به دلیل مشغله کاری ترجیح می دهند دروس عربی را از هر جا یا در هر شرایطی دنبال کنند. اما گاهی پیش می‌آید که زبان‌آموزان درس‌ها را فقط از طریق روش حضوری درک می‌کنند و این نوع آموزش را بر دیگری ترجیح می‌دهند.

روش های تدریس ویژه زبان عربی

زبان عربی شامل چهار مهارت (گوش دادن، صحبت کردن، نوشتن و خواندن) است. توجه بیشتر به هر یک از این مهارت ها، یک روش آموزشی مختص زبان عربی ایجاد می کند. به عنوان مثال، زمانی که تمرکز فقط بر روی مکالمه عربی باشد، دستور زبان و موارد دیگر تحت این مهارت رشد خواهند کرد. در واقع زبان آموز با گوش دادن زبان عربی را یاد می گیرد. چنین افرادی هستند که زبانی را در محیط می آموزند. وقتی آموزش به صورت خواندن و نوشتن باشد. در واقع در روش مدرسه (مدرسه خانه قدیمی) خواندن این زبان با تکرار زیاد، آگاهی از قواعد جملات، کلمات و خواندن به فرد آموزش داده می شود.

آموزش زبان عربی از طریق کلاس های خصوصی که در واقع بر چهار مهارت زبان عربی تمرکز دارد، با دو روش ذکر شده در بالا کاملا متفاوت است. در کلاس‌های خصوصی عربی، آموزش از طریق پخش فیلم‌های عربی، پادکست‌ها و گوش دادن و همچنین کار بر روی دستور زبان و نوشتن زبان‌آموز پیشرفت می‌کند.

پیشنهاد گروه های الپیدا برای کسانی که قصد یادگیری زبان عربی را در بازه زمانی مشخص، هدفمند و برنامه ریزی شده دارند، یادگیری از طریق درس خصوصی عربی است.

راهکارهایی برای بهبود زبان عربی

یکی از راه‌های بهبود زبان عربی، تغییر زبان همه دستگاه‌های هوشمندی است که استفاده می‌کنیم. (تلفن همراه، تلویزیون، رادیو و...) اگر هر آنچه را که می خواهیم بشنویم و ببینیم به عربی تغییر دهیم، انگار برای خود یک محیط عربی درست کرده ایم و خواه ناخواه خود را با این محیط وفق می دهیم. تکرار هر روز آن منجر به پیشرفت زیادی در یادگیری زبان عربی می شود. تماشای فیلم های آموزشی از کانال یوتیوب که حاوی آخرین اطلاعات است، کاربردی و مفید است. موارد دیگر عبارتند از:

کتاب داستان زبان عربی را از ساده به دشوار مطالعه کنید

حضور در محیط آموزشی مانند کلاس های عمومی و خصوصی زبان عربی

گوش دادن به موسیقی عربی

 

کدام گویش عربی بهتر است؟

عربی لهجه های مختلفی دارد (خلیجی، عربی عراقی، عربی سوری، عربی یمنی، عربی لبنانی، عربی فلسطینی، عربی روان و غیره)، یکی از سوالاتی که دانش آموزان هنگام شروع درس خصوصی عربی می پرسند این است که چگونه گویش عربی را بدانند. بهترین برای ما؟

برخی از زبان آموزان به دلیل انتخاب هدف خود، زبان عربی را که می خواهند یاد بگیرند، می دانند، اما برخی دیگر گویش های دیگر عربی را نمی دانند و فقط می خواهند این زبان را بهبود بخشند.

برای این دسته از افراد، یادگیری روان زبان عربی را پیشنهاد می کنیم. زبانی یکپارچه در میان تمامی زبان های عربی که پس از یادگیری آن می توانید در آینده از این زبان استفاده کنید

منبع : بهترین سایت تدریس خصوصی زبان عربی الپیدا 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد